Het is nu 16 17pm11 2014, 12:12

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 1pm2 2014, 12:12 

Dat is goed nieuws Rene. We kennen elkaar niet, maar ik kwam 'm vanochtend tegen op marktplaats nadat ik toevallig gisterenavond op dit forum had rondgeneusd. En ik dacht gelijk dat moet 'm zijn!
Heb ook nog via facebook een bericht aan je gezonden om te kijken of ik je kon bereiken om asap aktie te ondernemen.
Het gebak kan naar Uithoorn :mrgreen:

Profiel  

Beheerder

pimpreza schreef:
Dat is goed nieuws Rene. We kennen elkaar niet, maar ik kwam 'm vanochtend tegen op marktplaats nadat ik toevallig gisterenavond op dit forum had rondgeneusd. En ik dacht gelijk dat moet 'm zijn!
Heb ook nog via facebook een bericht aan je gezonden om te kijken of ik je kon bereiken om asap aktie te ondernemen.
Het gebak kan naar Uithoorn :mrgreen:

Gelukkig bestaat er dan ook naast Facebook nog Google, telefoongids en een telefoon ..... we hebben mekaar vanochtend gesproken Rene en ik ben (net als jij) echt heel blij voor je! Als er iets voor je gedaan kan worden dan hoor ik het wel. Mocht je de auto zelf moeten halen of er technisch het e.e.a. gedaan moet worden geef me dan een gil, ik zeg je bij deze toe je daarmee te helpen gezien wat we vanochtend hebben besproken.

En voor wat betreft het gebak pimpreza, we zijn een club dus eerst maar even langs dit topic;
viewforum.php?f=7

Je hebt een te mooie entree gemaakt om dan nog anoniem te blijven .... :D

We zijn streng hier want we houden allemaal van gebak ...

Profiel  

Echt bizar zeg...dat is nog geen 5 km van onze werkplaats vandaan. Ik hoorde het vanmiddag van Herman. Lijkt er wel op dat de garage in kwestie wel helemaal ter goeder trouw was, heeft ook nog andere porsches staan, geen rare schimmige tent of zo.
Anyway, heel erg goed en fijn dat de wagen weer terecht is en naar de eigenaar terug gaat, gefeliciteerd. Mooi ook dat het via dit forum aan het rollen is gekomen... Gelijk een mooie reden om even een donatie te doen voor de hosting te doen, check!

Profiel  

Apeldoorn en omstreken staan niet voor niets bekend als "het hol van de leeuw" als het om de aanschaf van een gebruikte auto gaat... ;)

Profiel  

Hi Pim,
Mocht je nog geen speedster hebben dan nodig ik je bij deze uit om samen het volgende evenement te bezoeken. Voor gebak en champagne. Aansluitend mag je van mij de auto een week lenen.

Profiel  

Rene Brekelmans schreef:
Hi Pim,
Mocht je nog geen speedster hebben dan nodig ik je bij deze uit om samen het volgende evenement te bezoeken. Voor gebak en champagne. Aansluitend mag je van mij de auto een week lenen.

Ha Rene,

Hahahaha, dat is ontzettend aardig van je! Ik ben op zoek en nog niet geslaagd. Lijkt met hardstikke leuk om samen een evenement te bezoeken! En over dat lenen van je zo gemiste wagen, joh, wat een verrassing. Maar voel je niet verplicht. We zien wel. Ik heb overigens wel een hele grote garage onder mijn huis :mrgreen:

Ik zie uit naar een ontmoeting, als echte auto enthousiastelingen onderling zullen we het wel kunnen vinden.

Hou me op de hoogte van hoe het verloopt met je wagen. Ik stuur je mijn mail adres per prive bericht.

Groet,
Pim

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 3am2 2014, 12:12 
Beheerder

Die dief is wat mij betreft "de pannenkoek van de maand". Wie gaat er nou een gestolen auto op de markt zetten waarvan de kenmerken zo makkelijk te herkennen zijn. Hij had toch op z'n minst de beschadigingen en de kleur kunnen aanpassen? Kost een beetje maar de pakkans wordt wel een heel stuk kleiner.

Gelukkig voor René was de dief niet zo bijster slim. Heb je je auto inmiddels al weer terug?
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat nou verder wordt afgewikkeld omdat de auto nu op een ander chassis staat en dus eigenlijk een heel andere auto is geworden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 3pm2 2014, 12:12 

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat verder met de verkoper gaat aflopen. Die zal deze auto te goeder trouw hebben gekocht en zijn 'schade' gaan verhalen bij zijn verkoper (er staat daar trouwens een erg mooie 912 in de verkoop voor een volgens mij acceptabele prijs).

Terug naar de gestolen Speedster: de uiteindelijke dief moet dan toch te herleiden zijn?

www.356speedsterclub.nl

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 20pm2 2014, 12:12 
Beheerder

Rene, heb je de auto weer terug gekregen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 24pm2 2014, 12:12 

Volgens mij staat hij nog steeds in Twello.

Groet,
Richard

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 3pm3 2014, 12:12 

Even een kleine update. Op 1 februari is de auto in beslag genomen. 1 week na het terugvinden voor het eerst met de politie gebeld. De agent die de zaak in behandeling heeft komt pas op 17 februari terug..... Was voor mijn werk in het buitenland dus op zaterdag 22 februari maar weer gebeld. De agent die de zaak in behandeling heeft , heeft a.s. maandag vanaf 13.30 uur weer dienst. Maandag dus maar weer gebeld. Helaas, hij is ziek. Nee wij kunnen u helemaal niets vertellen zolang wij de zaak aan het onderzoeken zijn. Mijn geduld begint een beetje op te raken. Jullie begrijpen het al: meneer het heeft geen zin uw beklag te doen, wij zijn er mee bezig. Lekker bot afgeblaft. Woensdag maar weer eens geprobeerd. Helaas nu helemaal niemand op de afdeling. Gelukkig eindelijk een hele vriendelijke agente aan de telefoon. Ze vindt het heel vervelend en laat post-it blaadjes op de computerschermen plakken met mijn telefoonnummer. Donderdag ben ik teruggebeld. Nee helaas, er is nog geen opdracht gegeven de auto naar Amsterdam te halen. We gaan het nu meteen voor u aanvragen. Dan kunnen we met het onderzoek beginnen.......

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 3pm3 2014, 12:12 
Beheerder

Te triest voor woorden. Positief is dat je auto in 'goede handen' is. Het tweede positieve is dat je dit voorjaar vast weer kunt rijden. En wat zal jij dan genieten! :geek:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 4pm3 2014, 12:12 

Wat een verhaal zeg...ik zou toch echt mijn rechtsbijstand er bij slepen. Politie heeft een openbare plicht te vervullen, maar blijkbaar is een vakantie van 2 weken belangrijker dan daadwerkelijk handelen. Succes!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 4pm3 2014, 12:12 

hmvink schreef:
Te triest voor woorden. Positief is dat je auto in 'goede handen' is. Het tweede positieve is dat je dit voorjaar vast weer kunt rijden. En wat zal jij dan genieten! :geek:

Denk je echt dat ik hem dan al terug heb?
Ik begin mijn twijfels te krijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 5am3 2014, 12:12 

Ik herken hier Belgische toestanden.
Het mag allemaal niet te snel gaan; stel je eens voor dat er geen wachtlijst meer is ....!
In België geldt de leuze voor de overheid: Doe nooit vandaag wat je kan uitstellen tot morgen.
Gaat ook voor Nederland op heb ik de indruk.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT